Παρασκευή, Νοεμβρίου 17, 2006

wwwhy Mπαμπά ,Aυτοί ;Eχουν Tόσο Mεγάαλα ...Nύχια?

Με αφορμή ένα μήνυμα της Νεράιδας ,το οποίο ακολουθεί ως έχει αυτούσιο παρακάτω ,θέλω και εγώ να σχολιάσω κατόπιν ,με την σειρά μου.

“…Γιατί ανακατεύονται πάντα άσχετοι με πράγματα που δεν τα κατέχουν, μου λέτε;
Πήγατε στο link που διαφημίζεται πάνω πάνω;
Για πηγαίντε...
Βρήκατε κανένα mail? Βρήκατε κάτι που να σας ενημερώνει για κάτι; Τσ... Για πληροφορίες λέει, πάρτε τηλέφωνο! Ερευνα και αποτελέσματα για το διαδίκτυο και γιατί δεν αναπτύσσεται και τι μας φταίει και σου λέει πάρτε τηλέφωνο. Καλά, η εταιρία που το έστησε, μάλλον η γνωστή διαφημιστική που φιγουράρει κάτω κάτω στην συγκεκριμένη σελίδα, μαύρα τα μεσάνυχτα σε πολική κιόλας διάρκειας νύχτα!!! Ούτε καν το σήμα WWWhy δεν σκέφτηκε να ξαναεπαναλάβει.
Τέλος, πάντων. Μάλλον απευθύνονται στους εαυτούς τους. Αλλά πάλι τότε, γιατί μας το διαφημίζουν; Ας τα πουν μόνοι τους.
Α... οπς... ξέχασα. Το κονδύλι. Μασουλάνε το κονδύλι να μας πουν ότι είμαστε άσχετοι όσοι ξημεροβραδιαζόμαστε στο διαδίκτυο, είμαστε γκατζετάκηδες και αυτοί σπουδαίοι που θα μας οδηγήσουν με ασφάλεια στις λεωφόρους της σύγχονης τεχνολογίας!
Το φαντάζεστε κάτι αντίστοιχο στην Αμερική για παράδειγμα; Να σε ενημερώνουν μέσω ίντερνετ για έρευνα που αφορά το ίντερνετ και για πληροφορίες να καλέσεις την υπηρεσία με κάποια τέλος πάντων διορισμένη υπάλληλο; Χωρίς ένα Φόρουμ που να προηγείται της ημέρας έναρξης, που θα τους δώσει υλικό, χωρίς άρθρα και παρουσιάσεις, χωρίς τον κόσμο του διαδικτύου; Μας λένε πώς να πάμε, αντί να μας πουν πώς θα γίνει on line προβολή! Καλά, τη μαμά μου θα πάω ή εγώ θα το δω;
Μιλάει η αφρόκρεμα των επικοινωνιών της χώρας μας και δεν τους έχουν μια φωτογραφία, ένα βιογραφικό!!!

Αει σιχτίρ μπανανία με τις διαφημιστικές σου πια... Αει σιχτίρ και τα κονδύλια σου και αυτοί που τα ξεκοκκαλίζουν. Ασχετοι. Ντροπή στους επιστήμονες που θα είναι παρόντες και στον κόπο τους.
Χειρότερη διαφημιστική και υβριστική δουλειά δεν έχω ξαναδεί!...

« Μου την δίνει να μιλάνε για μένα ,χωρίς εμένα …» λέει ο …ποιητής ,ε λοιπόν στην

συγκεκριμένη περίπτωση ,αυτό ακριβώς συμβαίνει.

Ακαδημαϊκοί ,σύμβουλοι μάρκετινγκ ,υψηλόβαθμα υπουργικά στελέχη και αυθεντίες!? του μάνατζμεντ παρελαύνουν από την εν λόγω προσπάθεια ,χωρίς όμως

Να συμπεριλαμβάνονται οι άμεσα ενδιαφερόμενοι ,οι απλοί χρήστες δηλαδή.

Αν επισκεφθείτε δε ,τον ιστοχώρο αυτό θα θαυμάσετε σε περιφανή θέση τα εξής;

ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ ΣΠΟΤΣ

1ο τηλεοπτικό σπότ

2ο τηλεοπτικό σπότ

3ο τηλεοπτικό σπότ

ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΑ ΣΠΟΤΣ

1ο ραδιοφωνικό σπότ

2ο ραδιoφωνικό σπότ

Πέντε (5) διαφημιστικές καμπάνιες ,και τόσα στελέχη ,που παρεμπιπτόντως αμείβονται αδρά ,για να μελετήσουν τι ,την διάδοση του διαδυκτίου στην ελλάδα ,

Την συμπεριφορά των χρηστών ,και την αιτία που το διαδύκτιο στην ελλάδα βρίσκεται κάπου μεταξύ επιστημονικής φαντασίας και περιττής πολυτέλειας.

Μα αν ,κύριοι καρεκλοκένταυροι και αρπακτικά κοινοτικών και εθνικών κονδυλίων ,ρωτούσατε αυτούς που έχουν καθημερινή τριβή με το διαδύκτιο τους απλούς χρήστες δηλαδή ,και ο τελευταίος θα σας απαντούσε : ΡΙΧΤΕ ΤΙΣ ΓΑΜΗΜΕΝΕΣ ΤΙΜΕΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤΟΥ!

Έτσι ακριβώς ,ρίχτε τις τιμές χρήσης του internet και αυξήστε το παρεχόμενο bandwidth των γραμμών ADSL! Έτσι απλά !

Κάντε το αυτό –το αυτονόητο δηλαδή- και μετά θα δείτε ως δια μαγείας πως δεν χρειάζεστε πλέον άλλο ,για να κάνετε μελέτες τέτοιου είδους.
Α! σας πόνεσε αυτό ,ολίγον τι?

Ξέχασα να αναφέρω και τον Μάρτη που δεν λείπει ποτέ από την σαρακοστή! Την coca cola φυσικά ,που είναι ,μαντέψτε…..χορηγός μαζί με την otenet και την helasonline!

Δεν υπάρχουν σχόλια: