Σάββατο, Νοεμβρίου 18, 2006

Ιστολόγιων....Επίσκεψις! PART II


Κανονικά αυτό το post θα έπρεπε να είναι απάντηση στο προηγούμενο ,αλλά αποφάσισα να ανεβάσω καινούριο.

Λοιπόν ,ανέβηκε σαν απάντηση στο προηγούμενο post ,από τον φίλτατο συνμπλογκερά "Γουρουνόπουλο" ...

Tolisbak said: "...Θα έγραφες στο blog σου αρνητικά σχόλια για άλλον blogger; Θα τον χαρακτήριζες ματαιόδοξο ή ψυχοπαθή; Θα έγραφες ελεύθερα πως .."ο τάδε μου σπάει τα αρχίδια με αυτά που γράφει";..."

Aν θα έγραφα αρνητικά σχόλια; ΑΣΦΑΛΩΣ και θα έγραφα! Ποιός θα με εμποδίσει δηλαδή; στο blog μου γράφω ότι μου γουστάρει ,δικό μου είναι και το κάνω ότι θέλω ,και άν μου τη δώσει το σβήνω κιόλας!
Κατά αρχήν ,δεν νομίζω να διάβασες καλά το προηγούμενο post ,γιατί αν το διάβαζες θα διέκρινες πως ούτε την "δημοσιογραφική αίγλη" επιδιώκω αλλά και ούτε φιλοδοξώ να αφήσω γραπτά μνημεία τώρα στα γεράματα ,ως εκ τούτου λοιπόν δύναμαι να γράφω ότι μαλακία μου έρχεται στο μυαλό ,να ξεχέζω όποιον και όποτε μου αρέσει ,επισης αμα το θελήσω σβήνω και οποιαδήποτε απάντηση γουστάρω και ας μην το διαβάσει ούτε και η ..."μάνα μου".Αυτή ρε φίλε συμπλογκερά δεν είναι και η ουσία των blogs; Αυτό δεν παρακίνησε εξάλλου και εσένα ,να σκαρώσεις το δικό σου;

Tolisbak said: "...Τα blogs είναι δημόσια και κατά συνέπεια ευπρεπισμένα ως προς το περιεχόμενο-το να χρησιμοποιείς βρισιές απλώς δίνει μια ψευδαίσθηση ελευθερίας...."

Ποιός σου είπε ότι τα blogs είναι δημόσια;Κάθε άλλο! έχω διαβάσει κείμενα σε blogs που δείχνουν τα σώψυχα του γράφοντος. Τώρα αν τυχαίνει και βρίσκονται σε θέση που μπορεί να τα δεί ο καθένας ,αυτό δεν σημαίνει πως είναι δημόσια ,φαντάσου πως και εσύ κυκλοφορείς στον δρόμο και σε βλέπει ο καθένας ,το πρόσωπό σου εκτείθεται καθημερινά σε κοινή θέα ,αυτό δεν σημαίνει πως δεν ιδιωτεύεις!
Όσο για τις βρισιές ,αυτό το ανάφερα ως επιχείρημα ,δεν συνηθίζω εξάλλου να βρίζω ασύστολα ,η βωμολοχεία είναι χαρακτηριστικό της προσωπικότητας
του καθενός και αξιολογείται ανάλογα.

Ένα άλλο τώρα που θέλω να θίξω ξανά ,είναι η ανωνυμία.
Ξέρετε ,πολλοί blogers δεν κατάφεραν να ξεφύγουν από τις σειρήνες της "δόξας" και εγκλωβίστηκαν από την δύναμη της ματαιοδοξίας τους και το μόνο που κατάφεραν ήταν χάσουν αυτό που τους έδινε δύναμη ,την ανωνυμία.Έτσι η αγαπητή "Κουρούνα" πχ εξέδωσε βιβλίο την έμαθαν όλοι ,έχασε την ανωνυμία της και εν μέρη το κοινό της.Δεν είναι κακό να ξεφύγεις απο την ανωνυμία κάθε άλλο μάλιστα ,όμως θα έχεις εγκαταλείψει την ουσία του blogger!

Δεν υπάρχουν σχόλια: