Παρασκευή, Νοεμβρίου 17, 2006

Ελλάδα Συγνώμη ,αλλά... δεν θα Αλλάξω Γνώμη!

Αφού πάρκαρα την μηχανή μου ,πλησιάζω πρός την πόρτα προσπαθώντας να την ανοίξω ,είναι πρωί βλέπεις και πρέπει να ανοίξω αυτό το ρημάδι το μαγαζι.

Ανοίγοντας την πόρτα ,βλέπω κάτι διαφημιστικά φυλλάδια κάποια αλληλογραφία και τον λογαριασμό του ΟΤΕ ,που είχε αφήσει κάτω από αυτήν ο ταχυδρόμος.


Πρωί - πρωί λογαριασμοί ,σκέφτηκα ,άντε να τον ανοίξω ,σκίζω απαλά τον φάκελο ,μην τυχόν και τον δούν σκισμένο οι βολεμένοι του κερατά!Ο μάτης μου φυσικά έπεσε στο ποσόν.....

πιό φυσικό θα μου ερχόνταν ,ρε παιδιά ,να δώ μπροστά μου τον Αγαμέμνονα πάνω σε ιπτάμενο δίσκο και δίπλα του τον Χαρδαβέλα να κάνει πιρουέτες ,παρά αυτό το νούμερο που αντίκρισα!

Δεν μπορεί είπα ,κάτι λάθος έγινε ,μέχρι που έπεσε η ματιά μου στην ανάλυση του λογαριασμού ,το μεγαλύτερο μέρος του ποσού ήταν σε πάγια από το ISDN που είχα ,και από τις κλήσης από το ΕΠΑΚ της Panafonet!

Δεδομένου του οτι έχω ακριβώς το ίδιο και στο σπίτι ,εγώ θα δουλεύω ,σκέφτηκα ,μόνο για να πληρώνω τους λογαριασμούς του ΟΤΕ.

Χωρίς να χάσω καιρό ,και με ταχύτητα Flash Gordon που κυνηγάει το τρένο να του βάλει τον πύρο από το βαγώνι που είχε βγάλει ο κακός ,πέρνω το
134 ...

-Καλημέρα ,θεση
12545 ,τι θα θέλατε παρακαλώ;
-Ναι ,καλημέρα ,αυτό που θέλω είναι να βρώ την ηρεμία μου πρωινιάτικα!
-Δεν σας καταλαβαίνω κύριε ,σε τι μπορώ να σας φανώ χρήσιμη;
-Σωστά ,που να καταλάβεις....λοιπόν αυτό που θέλω είναι να απενεργοποιήσω το ISDN ,και την σύνδεση από το νούμερο που βλέπετε αλλά και απο το σπίτι ,διότι αποφάσισα να βάλω αυτό το γαμημένο ADSL που ονειρευόμουνα καιρό.
-Μάλιστα ,δώστε μου ταυτότητα ,αριθμό κτλ.......λοιπον είμαστε ok!
-Επιτέλους απαλάχτηκα! απορώ που το είχα καθυστερήσει τόσο πολύ!
-Συγνώμη κύριε ,είπατε πως θέλετε να βάλετε ADSL;
-Μάλιστα κυρία μου! (γεμάτος καμάρι)
-Λοιπόν ,μια στιγμή.....ναι....α!ναί...λοιπόν ,ξέρετε δεν υπάρχει διαθέσιμη γραμμή ADSL στην περιοχή αυτή! και...μια στιγμή....ναι μάλιστα ούτε και στο άλλο νούμερο που μου δώσατε υπάρχει!
-Μάλιστα!
-Τι μάλιστα ,με ακούσατε;
- Ναι ναί... ,για μιά στιγμή νόμισα πως μου είπατε πως δεν μπορώ να βάλω ADSL ούτε εδώ αλλά ούτε και στο σπίτι...για φαντάσου!.... χαχαχαχα!
-Μα αυτό ακριβώς σας είπα κύριε!


Τώρα ο καφές είναι που δεν ήπια ακόμη ,ο θεός που με μισεί ,το κακό το ριζικό μου ή το κεφάλι το δικό μου που πίστεψα πως είμαι σε μια συγχρονη ευρωπαική χώρα; πώς έχω ρε γαμώτο την εντύπωση ότι το ταβάνι αφού ίπταντο για ώρα προσγειώθηκε τελικά στο κεφάλι μου;

Έτσι απέμεινα εγώ ,η απλή PSTN τα
42400kbps και το κουτσό σκυλί μου ,να κλαίμε την μοίρα μας ....α ναι! και οι φωστήρες του wwwhy? να αναρωτιούνται και να κάνουν μελέτες ,γιατί δεν προχωράει το διαδίκτυο στην χώρα μας!

ΥΓ. Η ιστορία είναι απολύτως αληθινή ,αν δεν με πιστεύεται να σας δώσω τα νούμερα!

posted by Φιλαληθης | 4:09 μμ | 5 comments links to this post

Δεν υπάρχουν σχόλια: