Σάββατο, Νοεμβρίου 18, 2006

Ιστολόγιων....Επίσκεψις!

Η πρώτη μου επαφή με τα blogs ,ήταν πρίν αρκετό καιρό ,όταν δειλά δειλα αρχισα να διαβάζω κάποια όπως την κουρούνα ,τον πιτσιρίκο ,τον Till ,τον Νίκο Δήμου και πολλά άλλα.

Δεν φαντάστικα ποτέ πως κάποια στιγμή θα έφτιαχνα και εγώ το δικό μου blog ,διότι διέκρινα στους blogers ,άλλοτε μια ισχυρή δόση ματαιοδοξίας κάποιες φορές δε και πεσιμισμού και άλλοτε έναν άκρατο δονκιχωτισμό αλλά και μια αισθηση πλήρους ελευθερίας.

Σιγά σιγά συνειδητοποίησα πως τα ίδια σκατά ήμουνα και εγώ ,κάποιες φορές
ματαιόδοξος ,κάποιες πεσιμιστής και κάποιες άλλες κυνηγούσα ανεμόμυλους σαν
ψυχοπαθής ,άσε που μου περνούσαν πολλές σκέψεις απο το μυαλό και επειδή δεν
είχα τι να τις κάνω ,χανόνταν.

Δεν ένιωθα όμως ρε γαμώτο ελεύθερος!

Αυτό το συστατικό των blogers ,η ελευθερία έκφρασης ,με συνεπήρε!
Δεν είχα συναντήσει άλλη φορά τέτοιας μορφής ελευθερία ...ήταν ασύληπτο! ,
στο blog σου μπορείς να γράψεις ότι θέλεις ,ότι σου περνάει από το μυαλό το
πληκτρολογείς ,δεν δίνεις αναφορά σε κανέναν ,δεν σε λογοκρίνει κανείς ούτε καν ο εαυτός σου ,οι αναστολές σου πάνε περίπατο λόγω και τις ανωνυμίας (τις οποίας είμαι ο θερμότερος και απολυτότερος υποστηρικτής) ,και γράφεις λέξεις ταμπού
όπως ,πούτσος ,γαμίσι ,μουνιά....είδατε γράφεις με την ίδια ευκολία την λέξη
καυλί όπως και την λέξη ελευθερία!


Δεν θέλω να σοκάρω ,απλώς θέλω να δείξω το μέγεθος της ελευθερίας που έχεις
την ελευθερία η οποία έχει καταντήσει η ίδια λέξη ταμπού ,την ακούς ΠΑΝΤΟΥ ,μα δεν την έχεις ΠΟΥΘΕΝΑ!

Ίσως είναι μια μόδα που θα περάσει ,ίσως πάλι ,είναι κατα τους "ειδικούς" μια επανάσταση στον λόγο ,ανάλογη με αυτήν της τυπογραφίας με τον Γουτεμβέργιο .....θα δείξει!
μέχρι τότε όμως θα εκμεταλευτώ στο έπακρο αυτό το σπάνιο αγαθό που μου προέκυψε!

1 σχόλιο:

funEL είπε...

κ. φιλαλήθη. Εμείς με τη σειρά μας να σας ευχηθούμε να καλπάσετε ελευθέρως όπου σας τραβάει περισσότερο χωρίς περιορισμούς, είμεθα δίπλα σας σε ότι χρειαστείτε και περνάει από το πληκτρολόγιό μας και σας απευχόμεθα τις γνωστές μηνύσεις.

+ευτυχές το νέον έτος 2024+

ευχαριστούμε για τη συμπαράσταση σε δύσκολες εποχές (που μπορεί και να ξανάρθουν)

συμμαζέψτε λίγο τις αράδες στο αριστερή στήλη να μην τρέχουν στο ποστ.