Παρασκευή, Ιουλίου 03, 2015

Δύο Λόγια....

Αυτό ήταν λοιπόν!

Τα καταφέρανε οι τρισμέγιστοι φωστήρες του έθνους.Εύγε!!!

Κατάφεραν να διχάσουν για άλλη μια φορά το έθνος ,ένα έθνος που βολοδέρνει επι δεκαετίες ανάμεσα σε ανάξιους πολιτικούς ψηφισμένους από πανικοβλημένους ψηφοφόρους από το μετεμφυλιακό στρες ,σε πολιτικάντηδες μαυρογιαλούρους που μόνο στόχο είχαν τον προσωπικό τους πλουτισμό και σε αρκετά σούργελα του δημόσιου life style που πίστευαν οι ανόητοι οτι η δημοφιλία τους ,που είχαν αποκτήσει είτε κλωτσώντας ένα τόπι είτε κάνοντας μιμίσεις στην τηλεόραση ήταν αρκετή ώστε να οδηγήσουν και να κυβερνήσουν την χώρα.   

Και να που φτάσαμε στο σημείο να καλούμαστε με μία ψήφο να τετραγωνίσουμε τον κύκλο....μα να ήταν μόνον αυτό?...αυτό θα ήταν σχετικά εύκολο για έναν λαό που κατάφερε να έχει ένα αξιοπρεπέστατο βιοτικό επίπεδο ανάμεσα σε μια γειτονιά ταλαιπωρημένων λαών χωρίς δημοκρατία ,έρμαια δικακτορίσκων και εμμονικών ηγετών.Η Ελλάδα μας ,φάνταζε για χρόνια σαν μια όαση ,παραφωνία στην έρημο της γειτονιάς της. 

Αυτό που καλούμαστε να απαντήσουμε είναι το ποιός έχει τελικά δίκιο ,ο δεξιός νενέκος προδότης  που αρκείται στα τέσσερα να είναι έρμαιο των Ευρωπαϊκών ορέξεων ,παραβλέποντας ένα ένδοξο παρελθόν με σύμβολα όπως ο Κωλοκοτρώνης ,ο Λεωνίδας και ο Μεταξάς με το όχι του ή έχει τελικά δίκιο ο αριστερός προδότης που θέλει να κάνει την Ελλάδα Βενεζουέλα και Βόρεια Κορέα ,αποκομένη από το διεθνές συνάφι και να τρώμε τελικά ακρίδες δέντρων και νερό από λούμπες ωσάν τον Ιωάννη τον ασκητή;

Εδώ που φτάσαμε τελικά ,πρέπει ο καθένας να κάνει μια επιλογή ,κατάφεραν οι ανίκανοι λαμβάνοντες επιλογών να μας πετάξουν την καυτή πατάτα και ως μη έχοντας άλλη επιλογή θα πρέπει για άλλη μια φορά να βγάλουμε εμείς τα κάστανα από την φωτιά. 

Παίρνοντας ξεκάθαρη θέση λοιπόν ,έλαβα υπόψη μου αυτό που ονειρεύτικα μια μένα ,για τους φίλους μου και τα παιδιά μου.
Ονειρεύτικα μια κοινωνία ελεύθερη ,δημοκρατική ευημερούσα ανάμεσα σε άλλους δημοκρατικούς λαούς οι οποίοι αναγνωριζόμενοι τα λάθη και τις έριδες του παρελθόντος πάσχιζαν να έρθουμε όλοι μαζί τόσο κοντά ώστε να καθίσταται αδύνατα τα σφάλματα του παρελθόντος.
Δεν επιθυμώ να πορεύομαι μονάχος ,ως άλλος δον Κιχώτης και να αναζητώ απεγνωσμένα πλήν όμως μάταια την πλούσια ,ακριβοθώρητη βόρεια Δουλτσινέα μου.
Δεν επιθυμώ να είμαι καλλίτερος ,εξυπνότερος και δημοκρατικότερος από κανέναν  άλλον ,θέλω να είμαι ίσάξιος με τους εταίρους και φίλους μου ,θέλω να εξακολουθώ να παίρνω απο κοινού με αυτούς αποφάσεις για το μέλλον μας
Και αν κάτι στράβωσε στην πορεία ,που όντως αυτό συνέβη τώρα ,εδώ είμαστε να το διορθώσουμε ...όλοι μαζί...με μένα μαζί ,και όχι χωρίς εμένα επιλέγοντας την φυγή.

ΝΑΙ ,λοιπόν στα όνειρά μου ,ναί στην συνύπαρξη με τους φίλους μου ,ναι στην κοινή μας πρόοδο ,ναι στην ισότητα ,στην δημοκρατία ,στην ευημερία ναι στην διαλλακτικότητα ,στην κοινή λογική και τέλος βρέ αδερφέ ,ναί στην αισθητική μου.

Αδέρφια ,σας διαβεβαιώ ότι δεν είμαι προδότης ,ούτε ποτέ μου ήμουν νενέκος ,είμαι και εγώ περήφανος για τα έπη της πατρίδας μου ,για τον Κολοκοτρώνη ,για τον Καραϊσκάκη ,τον Λεωνίδα για το έπος του '40 ,αλλά επιτρέψτε μου να είμαι εξίσου υπερήφανος για τον Αριστοτέλη ,τον Θουκιδίδη ,τον Πλάτωνα και τον Σωκράτη οι οποίοι  είχαν στάση ζωής την διαλλακτικότητα και την Δημοκρατία και όχι την σύγκρουση και την μισαλλοδοξία.

Μπορεί να κάνω λάθος ,αλλά όπως έχω γράψει και παλαιότερα στη δημοκρατία δεν υπερισχύει η γνώμη των αρίστων αλλά των πολλών ,έτσι ήταν και έτσι θα είναι μέχρι να βρούμε κάτι καλλίτερο. 

Και να θυμάστε αυτό που είχε πει ο παμέγιστος Καζαντζάκης ..."Ο σωστός δρόμος είναι ο ανήφορος"

Βέβαια ανήφορος μεγαλύτερος ,θα είναι για αυτούς που έχουν κάτι να προσφέρουν ,κάποιοι οι οποίοι έχουν κάποιες εναπομείνασες καταθέσεις ,κάποιοι που έχουν περιουσία μεγαλύτερη από κάποιους άλλους κάποιοι που το βιοτικό τους επίπεδο είναι πέραν του μέσου όρου ,αυτοί θα πρέπει να προσφέρουν για να μην τα χάσουμε όλοι μας όλα.
Τι να κάνουμε ,έτσι είναι ,μακάρι να ανήκα και εγώ σε αυτήν την κατηγορία και να με καλούσαν να συνεισφέρω και εγώ ,πιο πολλά θα μου απέμειναν από αυτά που έχω τώρα ...δηλαδή τίποτα.

Γιαυτό ας ψηφίσουμε όλοι ΝΑΙ ,και να μην φοβόμαστε κάποιους συμβιβασμούς που θα κάναμε έτσι και αλλιώς ,εμείς που δεν έχουμε ,δεν έχουμε να χάσουμε τίποτα  ,σε αντίθεση με αυτούς που έχουν οι οποίοι θα κληθούν να προσφέρουν τον οβολόν τους για το σύνολο.

Καλή τύχη αδέρφια μου.....






Δεν υπάρχουν σχόλια: