Παρασκευή, Ιουνίου 01, 2007

Η Συνέντευξή Μου Στο BlogerGR!!!

Εδώ παραθέτω μια συνέντευξή μου στο bloggerGR!!


Το blog σου, το filalithisblog, μετά από 2 χρόνια λειτουργίας, είναι πλέον ένα από τα πιο δημοφιλή ελληνικά blogs. Αυτό έτυχε ή πέτυχε; Δηλαδή αυτή η επιτυχία ήταν ο σκοπός όταν πρωτοξεκινούσες ή έτυχε να έρθει;

Κοίτα ,η μάνα μου μου είπε οτι είμαι ο πιό δημοφιλής και ο πιό σέξυ blogger ,μου πήρε βέβαια αρκετή ώρα να της εξηγήσω τί είναι πληκτρολόγιο και τί ποντίκι αλλά νομίζω πως κατάλαβε!

Εδώ και μερικούς μήνες δηλώνεις “full time blogger”. Τι σε ώθησε σε αυτή σου την απόφαση και πόσο δύσκολη ήταν για εσένα;
Σε διαβεβαιώνω πως ήταν μια πολύ μα πάρα πολύ δύσκολη απόφαση να δηλώσω full time blogger διότι ,καθότι φιλαλήθης δεν λέω ψέματα!

Το ερώτημα που γεννάται σε όλους είναι το πως γίνεται κάποιος να ζει από το blogging. Από που προέρχονται τα έσοδά σου κάθε μήνα; Είναι επαρκή για να αντικαταστήσουν έναν μισθό;
Η απάντηση που γεννάται από αυτήν την ερώτηση ,είναι πως δεν ζεί κανείς από το blogging ,αν όμως ζεί από αυτό τότε δεν είναι blogger!

Σε πρόσφατα posts στο filalithisblog αναφερόσουν στον κανόνα που θέτεις όταν αναλαμβάνεις να παρουσιάσεις ένα προϊόν για διαφημιστικούς λόγους στο blog σου, ότι δηλαδή απλά θα γράψεις την γνώμη σου για το προΐόν αυτό, καλή ή κακή. Αλήθεια, υπήρξαν πιέσεις για να αθετήσεις τον κανόνα σου αυτό; Γενικά οι εταιρίες πως αντιμετωπίζουν αυτή την νέα μορφή διαδραστικής διαφήμισης;

O Φιλαλήθης δηλώνει ,φανατικά ανώνυμος ,ρομαντικός , ανεμομυλοπαλαιστής και προπάντων χωρίς διαφημήσεις! Για τα περισσότερες πληροφορίες επί του θέματος ρωτήστε τον pestaola!

Αν κατάλαβα καλά, είσαι ένας από τους διοργανωτές του Lamogia Greek Blogger Camp, ενός διημέρου αφιερωμένου στο blogging το οποίο κανονίσατε για το καλοκαίρι. Θα ήθελες να μας πεις δυο λόγια για αυτό;
Ναι θα προσκαλέσω τους αναγνώστες σας ,και μάλιστα θα δώσω 10% σε όποιον μου φέρει έναν πελάτη και από 5% για κάθε επόμενο.

Πως τα πηγαίνει το Lamogia Greek Blogger Camp από άποψη συμμετοχών; Υπάρχουν αρκετά άτομα που δήλωσαν συμμετοχή; Είστε ικανοποιημένοι;

OY !!!Kαταρχήν είναι όλοι οι τηλεθεατές του Χαρδαβέλα ,της Πάνια ,της Δρούζας-χαβούζας και του Λιακόπουλου του αετονύχη!

Ποια είναι τα μελλοντικά σου σχέδια για το filalithisblog;
Πολύ ευοίωνα.Θα το κλείσω!!!



4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

δεν πιστευω να λες αληθεια (αν και φιλαλήθης) οτι θα σταματησεις το blog. τι θα γινουμε οι φανατικοι αναγνώστες σου;
κατι ακόμα,γιατιπρεπει παντα να γκρινιάζουμε ;δεν υπαρχει κατι καλό γυρω σου που θελεις να το μοιραστείς μαζί μας;

Φιλαλήθης είπε...

Δεν τα αφήνεις αυτά φίλτατε bill345 ,και να φτιάξεις κανένα βλογκ ,λέω εγω;

diva είπε...

Ομορφιά μου μη λες τέτοια!

Unknown είπε...

Διασκεδαστικό.
Θέλουμε εντυπώσεις από το Λαμόγια κάμπ...