Παρασκευή, Ιανουαρίου 12, 2007

Περι Monitor ,και Λοιπών Δαιμονίων!

Λόγω ,του ότι τον τελευταίο καιρό με έχει πιάσει μια βαρεμάρα ,κάτι τα στολίδια ,κάτι τα τρεχάματα για τα δώρα ,κάτι τα μελομακάρονα ,δεν είχα διάθεση να ποστάρω κάτι.
Αλλά με αυτό το χαμό με το Monitor ,αποφάσισα να πω και εγώ το κατιτίς μου.

Έκλεισε λέει το Monitor λόγω ευθιξίας επειδή του την είπε μια δημιο-γράφος!
Ε ,και τι έγινε φίλε vrypan; ,αλοίμονο αν όποιος μας κριτικάρει να την κάνουμε με ελαφρά πηδηματάκια ,πόσο μάλλον αν αυτός είναι και δημιο-γράφος!πες μας πως βαρέθηκες και πως άλλα περίμενες με τέτοια δημοσιότητα να το καταλάβουμε(το πιάσατε το υπονοούμενο εεε;).

Αλλά και συ κυρά δημιο-γράφα μου ,τι καμώματα είναι αυτά ,με το ζόρι ...διαγραφή;Δεν θέλεις να γραπτά μνημεία που μας κάνεις την τιμή να ανεβάζεις στο blog σου να παρεβρίσκονται με αυτά της πλέμπας!

Κύριε Βρυώνη ξέρετε μια ρύση που μου λέει η μάνα μου:
"Κάποιος φοβέριζε την γυναίκα του και έκοψε την πούτσα του!"
Κυρία Bernstein μου ,αν θέλετε τα "γραπτά μνημεία" σας να ξεχωρίζουν από την πλέμπα μπορείτε να τα στείλετε στην NASA και να τα εκτοξέυσουν στο αχανές διάστημα μαζί με τον δίσκο της Φαιστού ,έτσι ώστε να μην χαθούν!

Ρε δε πάτε στο διάολο ,λέω εγώ ,λαμόγια του κερατά!!!
Πουλάτε και την μάνα σας για διαφήμηση ,και νομίζετε πως οι bloggers τρώνε κουτόχορτο ,τουλάχιστον οι ανώνυμοι και ανιδιοτελείς!

ΥΓ.Αν δεν με μηνύσετε εσείς ,θα ...με μηνύσω εγώ!!!

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Σωστός :)

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ Φιλαλήθη,
Με άφησες φτωχό και άφωνο σήμερα,
να οικτίρω το χαμηλό επίπεδό μου,
διότι αδυνατώ να σε φτάσω, στα ύψη
του Συμπαντικού Χιούμορ σου.
Αναρρωτιέμαι λυρικά, είναι άραγες
αυτή η ευθυτενής περικοκλάδα, που
φέρει την επιγραφή "αυτοκράτειρα",
τιμημένος καρπός των δικών μου
κρυφών παρανοϊκών ονειρώξεων, των
δικών μου εμπαθών καταγγελιών, του
δικού μου κλόπυράϊτ, εν κατακλείδι,
ως πρώτου καταγγέλοντα τη χαμέρπεια
των θαλερών αυτών σαρκοβόρων φυτών
που καταπνίγουν την ελευθερία μας,
που συκοφαντούν την αγνότητα της
τιμημένης εμπάθειάς μας (μου)?....

Δεν τολμώ ούτε καν να διανοηθώ τις
οδυνηρές συνέπειες των ανωτέρω
συνειρμών και οδυρμών...
Διότι η αυτοκράτειρα ΕΚΛΑΣΕ, και η
αυτοκρατορία ατιμάσθηκε, ηττήθηκε
βάναυσα από τις παρανοϊκές δυνάμεις
του Αττίλα που κουβαλάω μέσα μου.
ΤΙ να κάνω τώρα, ο δυστυχής; Ακόμη
και ο δημιουργός του monitor, τον
οποίο σθεναρά υπερασπίστηκα, με
αντιμετώπισε παγερά και ψύχραιμα,
με την δικαιολογημένη μάσκα του
αντικειμενικού παρατηρητή. Είναι
άραγε ΚΑΙ αυτός πονηρός, διότι ΚΑΙ
αυτός συγκρατεί και κρύβει επιμελώς
(από τις κάμερες των κινητών μας)
το ασυγκράτητο νευρικό γέλιο του;
Έπεσε άραγε ΚΑΙ αυτός, ηρωικά, για
να υπερασπιστεί τις αρχές του? Αυτά
τα μεγάλα μυστήρια της Ψυχής, μόνον
ο ίδιος ο Κύριος, ο ίδιος που έκανε
το Ιντερνέτ κήπο της Εδέμ αλλά οι
άνθρωποι αμάρτησαν, γνωρίζει!...

Αχ, ευλογημένο το όνομα του Κυρίου!
Διότι μόνον Αυτός (και ο Λιάκουρος)
γνωρίζουν τα μυστικά που κρύβονται
στις ψυχές (ημών, των αμαρτωλών ιντερνετανθρώπων)!

Καλή Ανάσταση σε όλους μας!

Ενας απλός καθημερινός εμπαθής
και παρανοϊκός Ελληνας πολίτης
Γιώργος Α. Στάθης
http://www.soundclick.com/omadeon

Ανώνυμος είπε...

Το monitor ΔΕΝ εκλεισε λόγω ευθιξίας. Δεν θίχθηκα. Είναι τόσο απλό που δεν το πιστεύετε, αλλά ήταν το μόνο που μπορούσα να κάνω. Δεν το έκανα με χαρά, αλλά δεν ήταν και η πιο κρίσιμη απόφαση της ζωής μου...

Αποδεικνύεται τελικά ότι μάλλον καλά έκανα, μόνο καλά βγήκαν από την ιστορία: άνοιξε μία μεγάλη συζήτηση για τα πνευματικά δικαιώματα (στην οποία οι περισσότεροι bloggers δεν ήταν εκτεθημένοι ως τώρα) και παρουσιάστηκαν αρκετές αντίστοιχες υπηρεσίες.

Φίλε Γιώργο Στάθη, ναι, προσπαθώ να είμαι αντικειμενικός. Θα ήμουν πιο "θερμός" αν απλά ανέφερες τα γεγονότα. Οι χαρακτηρισμοί που έκανες είναι υποκειμενικοί. Μπορεί να έχεις απόλυτο δίκαιο και να είσαι 100% σωστός, αλλά εγώ δεν το ξέρω. Φιλοξένησα τις θέσεις σου και σε ευχαριστώ που μου συμπαραστάθηκες. Όμως, δεν έχω κανένα λόγο να ξεκινήσω ιερό πόλεμο εναντίον ενός ανθρώπου (τον οποίο δεν γνωρίζω και δεν με μοιάζει τί σκέφτεται για εμένα ή γενικώς) με τον οποίο απλά είχα μία διαφωνία.

Ανώνυμος είπε...

Φίλε Παναγιώτη,

όπως είδες ΟΥΤΕ καν έκρυψα το γεγονός της αναμφισβήτητης... εμπάθειάς μου. Εκτιμώ αφάνταστα την αντικειμενικότητά σου, και μάλιστα... μαθαίνω από αυτή. Βρίσκω την όλη σου στάση 100% υποδειγματική. Ιδίως το γεγονός ότι αψήφησες εντελώς αρκετά "χτυπήματα κάτω από τη ζώνη" της κ. Θωμά με προβλημάτισε πολύ βαθιά. Μακάρι όλοι μας να είχαμε τη δική σου τακτική στη ζωή μας.
Παρόλ' αυτά, και επειδή εμείς οι... καλλιτέχνες ΕΙΜΑΣΤΕ εμπαθή (δηλαδή συναισθηματικά) άτομα, αυτό δεν σημαίνει ότι στερούμαστε λογικής, ή και αντικειμενικότητας _ως προς τα γεγονότα_, ανεξάρτητα από τις "εμπάθειές μας". Ετσι η αγανάκτησή μου για τη στάση της Θωμά έχει και ΠΟΛΥ σημαντικές αντικειμενικές αιτίες που ήδη εξήγησα. Θεωρώ ότι απειλείται ένα μέρος της ίδιας της ελευθερίας πληροφόρησης, αν "περάσει η γραμμή της". Αυτό για μένα είναι το σημαντικότερο. Τα υπόλοιπα, απλώς τα έγραψα για να... σπάσω πλάκα και να της... σπάσω τον τσαμπουκά λιγάκι.

Εσύ δεν χρειάζεσαι τέτοιους ελιγμούς. Είσαι ΠΙΟ ακέραιος. Προχώρα! Υπεράσπισε όχι μόνο τις δικές σου ελευθερίες, αλλά ΚΑΙ όλων των άλλων. Κανένας ιερός πόλεμος δεν χρειάζεται. Οπως λες, είναι θέμα αρχής.

Με πολλή εκτίμηση
Γιώργος Α. Στάθης

Φιλαλήθης είπε...

"Too much arrogance, too little time"

Unknown είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

Εγώ πάλι γιατί νομίζω ότι η αντίδρασή σου Παναγιώτη ήταν αφάνταστα ασύμμετρη; σαν τρομοκρατία ένα πράγμα, σαν να στέλνεις ένα αεροσκάφος να σκοτώσεις χιλιάδες. Χρεώνεις μία (ίσως προειλλειμένη;;;) απόφασή σου σε έναν χρήστη, όπως ρίχνουν μικρά ζωάκια για φαγητό στα λιοντάρια στους ζωολογικούς κήπους. Και έχεις και τη φωλιά σου λερωμένη, αφού όπως γράφτηκε από άλλους ετοιμάζεσαι να αναλάβεις δικτυακό τόπο ενός κόμματος/πολιτικού και γι' αυτό είχες προαποφασίσει να κλείσεις το μόνιτορ λόγω χρόνου.

Επίσης, το ότι βγαίνεις εσύ και οι υποστηρικτές σου ή οι εμπαθείς κατά του συγκεκριμένου χρήστη, σε διάφορα άλλα ιστολόγια, δηλώνει μάλλον ότι είστε με την πλευρά του άδικου.

Αυτή είναι η προσωπική μου γνώμη από τα γεγονότα και ΚΥΡΙΩΣ από τη στάση των δύο πλευρών μετά το κρίσιμο γεγονός.