Τρίτη, Ιουλίου 14, 2015

Η Παράνοια που Ζω.....

Αυτό που συμβαίνει είναι απίστευτο ,η απόλυτη διαστρέβλωση της κοινής λογικής ,ο απόλυτος ευτελισμός κάθε υγιούς διαλόγου ,μόνο σε κάτι εφιάλτες που έβλεπα στην εφηβία μου μπορεί να συγκριθεί αυτή παράνοια αλλά εκεί τουλάχιστον ξυπνούσα!

Έχω καταλήξει κοσμοκαλόγερος ,προτιμώ να κάθομαι σπίτι μου παρά να δω φίλους μου στα καφενεία οι οποίοι κάθονται αποσβολωμένοι και συντετριμένοι συνειδητοποιούμενοι την κοροϊδία που έπαιξαν μερικοί αριστεροί του καναπέ ,για να μην τους φέρω σε δύσκολη θέση γιατί τους τα έλεγα αυτά που να με πάρει...
Ένας από αυτούς αγνος άνθρωπος μεροκαματιάρης αριστερός από κούνια όντας με τον ΣΥΡΙΖΑ του 2% με πληροφορούσε συντετριμένος ότι την επόμενη φορά θα ψηφίσει χρυσή αυγή ,εκεί μας καταντήσανε οι άχρηστοι ,ένας άλλος λαλίστατος blogger μια από τις καλλίτερες πένες που έχω διαβάσει μάλιστα ,αναρτά posts για χαμένα όνειρα και άκαρπα νανουρίσματα με την θλίψη και την απόγνωση να αναδύεται από κάθε του λέξη ,είμαι σίγουρος οτι είναι τόσο μουδιασμένος που ίσα που αναπνέει.

Θα μπορούσαν να το είχαν υποψιαστεί ,όταν άκουγαν τόσα σούργελα και τον δημόσιο λόγο τους ,όταν άκουγαν την ανεκδιήγητη Μακρή να λέει ότι θα τυπώσει χρήμα ,ότι της αρέσει ο "Χειμώνας" του Βιβάλντι ,όταν άκουγαν την άλλη την Ξουλίδου που ψήφισε ΟΧΙ διότι είδε τον Αγιο Εφρέμ στα έδρανα της βουλής να της το υπαγορεύει ,όταν άκουγαν τον Λεουτσάκο να λέει στους δημοσιογράφους να φύγουν από το ρεπορτάζ τους διότι δεν τους είχε καλέσει ,όταν ψήφισαν σε ένα επικίνδυνο δημοψήφισμα παρωδία για την μη επιβολή μέτρων και τους προέκυψαν διπλάσια μέτρα ,όταν όλος ο πλανήτης όλοι οι έγκριτοι επιστήμονες τους λένε τη αλήθεια αυτοί επέμεναν στην κουτοπονηριά και τον μικρομεγαλισμό τους ,όταν ακόμα και ο ίδιος ο πρωθυπουργός εν τέλει τους έλεγε ότι έκανε λάθη αυτοί πίστευαν ότι κάτι του έριξαν στο ποτό του. 

Τι να πώ και τι να γράψω....θα επανέλθω σε άλλο post διότι τώρα είμαι ζαλισμένος με τόση αφέλεια...
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: