Παρασκευή, Μαρτίου 27, 2009

Η Νύχτα της Γης......


Ημέρα της γής και πράσινα άλογα θα μου πείς.

Τα λαμόγια που κατάντησαν τον πλανήτη σε αυτά τα χάλια και που ζητάνε τώρα να βγάλουμε εμείς το φίδι απο την τρύπα ,θα πεί κάποιος άλλος.

Οι άρπαγες και τα golden boys ,που προσπάθούν να μεταβιβάσουν τις ευθύνες τους σε εμάς τους απλούς πολίτες ,θα πεί ένας τρίτος.

Μα εγώ θα συμμετάσχω σε αυτήν την κίνηση ...και ξέρεις γιατί ,διότι εγώ δεν είμαι λαμόγιο ,ούτε αρπακτικό της πολιτικής ,ούτε κάποιο golden boy και με την παρουσία μου θα δώσω ένα μάθημα πρώτα στον εαυτό μου ,έπειτα στα παιδιά μου και τέλος σε αυτούς που νομίζουν οτι εγώ δεν είμαι εδώ!

Ε ,λοιπόν εγώ είμαι εδώ ,και θα κλείσω και τα φώτα και τα παντζούρια και το ψυγείο και ότι άλλο νομίζω εγώ διότι έτσι μου γουστάρει!
'Οπως όμως θα μπώ στον κόπο να κάνω όλα αυτά ,φαντάσου φίλτατε πόσο εύκολο θα μου είναι πλέον να σε στείλω στον διάολο και να σε μαυρίσω μαλάκα μου!

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ντού από παντού.

Κατερίνα Στρατηγοπούλου-Μ. είπε...

Αν είναι επειδή "έτσι σου γουστάρει", ποιο ακριβώς μάθημα θα δώσεις στα παιδιά σου;

Nα κάνουν "ό,τι τους γουστάρει";;;

...ή μήπως να θυμούνται μια φορά το χρόνο να σβήνουν τα φώτα για μια ώρα;;;

Φιλαλήθης είπε...

Ναι φίλτατε ,ντου από παντού!

Αγαπημένη Κατερίνα ,δεν έπιασες το νόημα....

Rodia είπε...

Υποψιάζομαι ότι το λες επειδή η ΔΕΗ σου έχει κόψει το ρεύμα!!! LOL

Φιλαλήθης είπε...

Ευκαιρία ροδιά μου ,να της κόψουμε εμείς τον ...βήχα!
Καθότι ,μιας ώρας σβηστό κάποιο φώς ,δεν λύνει κανένα πρόβλημα κανενός πλανήτη ,λύνει όμως το πρόβλημα που δημιουργήθηκε από την απουσία κινητοποίησης τόσων χρόνων!!!

il trovatore είπε...

Αγαπητή Κατερίνα
Εγώ πάντοτε ανησυχούσα μήπως και δεν μάθω το μάθημα που μου έβαλε η κόρη μου.
Επειδή _συν τοις άλλοις-είμαι και ανεπίδεκτος μαθήσεως με έβαλε να ξαναδιαβάζω την εξέγερση του Δεκέμβρη εκατό φορές και την δευτέρα να πάω με τον κηδεμόνα μου.

Οι σελίδες σου είναι εξαιρετικές.

Spyros Vlahos είπε...

Αν συνειδητοποιούσαμε ότι τα παιδιά μας έχουν δικάσει 1000 φορές ήδη, θα κόβαμε το ex cathedra.
Μα κάποτε είμαστε κι εμείς παιδιά.
Είναι πολύ πιο οξυδερκή απ' όσο πιστεύουμε. Και, σίγουρα, εκτιμούν το ... μπινελίκι που ρίχνεται με αγάπη