Παρασκευή, Μαρτίου 20, 2009

Νίκος Δήμου : Η Αποκαθήλωση!

Αν και έχω διαφωνήσει πολλάκις με τον Νίκο Δήμου ,τόσο στα blogs του κατ'ιδίαν ,όσο και στην συνείδησή μου ,πάντα θαύμαζα το οξύ του πνεύμα ,το διαφορετικό που αυτός πρέσβευε αλλά και την έλλειψη ματαιοδοξίας που απ έπνεε.

Το τελευταίο αυτό χαρακτηριστικό του έρχεται τώρα να απεμπολήσει βάζοντας υποψηφιότητα για πολιτικάντης ,γλείφοντας στην ουσία εκεί που έφτυνε!

Τι τα θές αυτά κυρ-Νίκο μου; τι τάση αυτοκτονίας της αίγλης σου σε έπιασε;

Σαν να τον ακούω τώρα "...έλειψη ματαιοδοξίας; μα εγώ είμαι ο ορισμός της..."! όχι κυρ-Νίκο μου ,αν ήσουν τότε θα είχες ανακατευτεί πολύ παλαιότερα και όχι τώρα στα ξεκουτιάματα!

Εκτός αν θέλεις να γίνεις ο "Έλληνας Βούδας" που θα βγάλει τον "Έλληνα από την δυστυχία του" μετακομίζοντας από την "Μιχαήλ Βόδα στου Μαξίμου"!!!

7 σχόλια:

pølsemannen είπε...

Καλά ρε Φιλ, δεν ξέρεις ότι όταν γερνάει ο άνθρωπος παραξενεύει; :-D

Ανώνυμος είπε...

Ένα περίεργο πράγμα
όλοι "κρατιούνται" σε όλη τους τη ζωή για μιά χοντρή μαλακία στο τέλος.
Λές να καταντήσουμε και εμείς έτσι?
Αυτό -ναι- με φοβίζει πολύ!

Φιλαλήθης είπε...

Όχι ρε Polse...αυτό μου κακοφάνηκε διότι ο Δήμου ήταν η αφορμή να στήσω το blog μου!
Όχι που θα'χανε η βενετιά βελόνι αλλά δεν θα είχα γνωρίσει όλους εσάς και όχι μόνον....!!!

Να το φοβάσαι αγαπητή/ε trovatore ,αφού την πάτησε κοτζα'μ Δήμου ,λες να την σκαπουλάρουμε εμείς;

Ανώνυμος είπε...

"Αγαπητέ" παρακαλώ.

annamaria είπε...

"Δράση"…..η δημιουργική αντίδραση....
....μάλιστα !!
Φιλαλήθη μου,
κάποιους βιαστήκαμε να τους υπερεκτιμήσουμε!

annamaria είπε...

Να γράψω κάτι ακόμα εκτός θεματος ?
Πολύ όμορφη η τηλεόραση, πολύ σωστή εκλογή!

Φιλαλήθης είπε...

Ανναμαρία!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Υπάρχεις;
Μετά από εξονυχιστικό ,εντέλει και άχρηστο ,κόπο κατέληξα στην καλλίτερη!