Τετάρτη, Νοεμβρίου 19, 2008

Η Multirama Τρελάθηκε...!!!


Άντε και καλή ανάσταση στο blog μου!
Λοιπόν δεν θα αρχίσω με γκρίνια αλλά με ένα κουφό που μου έστειλε φίλος.
Πρόκειται για την προχειρότητα που ορισμένες εταιρείες αντιμετωπίζουν ακόμα την αγορά
μέσω web ,μια αγορά που στον υπόλοιπο κόσμο ανθεί για τα καλά ,για να μην πω οτι είναι
η κύρια μέθοδος προώθησης των προϊόντων τους.
Εδώ αντί να δώσουν λίγη προσοχή δείχνοντας σοβαρότητα στην σελίδα τους ,απασχολώντας εξειδικευμένο προσωπικό για να διαχειριστεί το περιεχόμενό έχουμε αυτά τα αποτελέσματα....
Εδώ ο φίλος αγόρασε μια τηλεόραση Samsung αξίας 3.489 στην τιμή των 218,98€!!!
Από ότι είδα δεν ήταν μόνο αυτό το προϊόν αλλά δεκάδες άλλα με εξίσου παράλογες τιμές.

Πώς θα δώσω εγώ κύριοι της Multirama την επόμενη φορά εμπιστοσύνη στην σελίδα σας;
Θα είστε συνεπείς ή θα μου πείτε και εμένα "...ξέρετε έγινε λάθος στην τιμή...";

Άιντε! προσλάβετε κανένα άτομο της προκοπής ...υπάρχει ανεργία στα αξιόλογα άτομα κύριοι.....!!!!

3 σχόλια:

Spyros Vlahos είπε...

τουλάχιστον να τα πουλούσανε φτηνότερα!

Ανώνυμος είπε...

Kala ta les esy alla, den ta akouei kaneis ayta!

pølsemannen είπε...

Πάω να παραγγείλω τώρα που γυρίζει!!!!