Σάββατο, Νοεμβρίου 29, 2008

Κάποιος Εισαγγελέας Επιτέλους....!!!


Έχω βαρεθεί να με κοροϊδεύουν ,και μάλιστα απροκάλυπτα ,μπρός τα μάτια μου ,γαμώ τήν ανοχή μου ,γαμώ...!!!

Αν μας θεωρούσαν κορόιδα ,θα κρατούσαν τα προσχήματα τουλάχιστον ,έτσι για να μην ξυπνήσουμε...αλλά αυτοί μας έχουν περάσει για τους Μαλάκες της χιλιετίας ,σούπερ Μαλάκες ,11.000.000 Μαλάκες δηλαδή!

Τα έχω ξαναπεί και το 2006 ,και όχι μόνο!
Πρόκειται για τα αλλεπάλληλα jack pots του joker με 6.000.000€ (για την ώρα!) ,αλλά και με jack pot του λαικού με άλλα τόσα ευρουδάκια ,και έπεται συνέχεια!
Κάθε πρωτοχρονιά το ίδιο βιολί ,έχουν βάλει στο μάτι τον 13ο μισθό και τα επιδόματα των εορτών και βγάζουν το ένα jack pot μετά το άλλο!
Πού είναι η διαφάνεια στις κληρώσεις;
Πού είναι η αντίδραση των αρμόδιων;
Πού είναι η αντίδραση του κόσμου;
Πού είναι η αξιοπρέπειά μου;
ΠΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ;;;

2 σχόλια:

Spyros Vlahos είπε...

Λες ότι είναι στημένα;

Φιλαλήθης είπε...

Ακριβώς!