Τετάρτη, Μαρτίου 05, 2008

Πώς Εκβιάζεις Δημιο-γράφο....

Για πε μου ρε παλικάρι ,δηλαδή εγώ που θέλω να εκβιάσω δημιο-γράφο ,πως διάολο θα τα καταφέρω;

Μου λές να του στείλω e-mail και να του πώ οτι αν δεν μου δώσει καμιά εικοσαρια χιλιάδες ευρώπουλα θα τον κάνω ρόμπα στους εκατοντάδες χιλιάδες αναγνώστες που έχω.

Πολύ ωραία ιδέα μου ακούγεται ,πως δεν τό'χα σκεφτεί τόσο καιρό;

Για να οργανωθώ καλλίτερα...θα του πώ να μου τα δώσει χέρι με χέρι ...όχι μαλακία είπα αν φέρει την αστυνομία;
θα του πώ να μου τα στείλει ταχυδρομικώς ...μαλακία πάλι ,
θα του πώ να τα βάλει σε κάδο απορριμάτων (το'χα δει στον Νονό νομίζω) ...πάλι η αστυνομία ,αστο καλλίτερα ,κοίτα να δείς που δεν βρίσκω τρόπο ...λοιπόν το σκέφτηκα κάτι μέρες και η μοναδική λύση είναι να μου τα δώσει σε γιαούρτια ,διότι θα πάω σε ένα ...συλλαλητήριο!!!

1 σχόλιο:

john savvopoulos είπε...

Ευφυέστατο! Ούτως ή άλλως θα τους δροσίσεις κιόλας.
Να απαιτήσεις όμως τα γιαούρτια να είναι ΜΕΒΓΑΛ.
Καλημέρα Φιλαλήθη!