Πέμπτη, Ιανουαρίου 26, 2012

Decadence!

Έχω δει και έχω δει στη ριμάδα τη ζωή ,τόση τηλεόραση ,τόσο σερφάρισμα από 1997 παρακαλώ ,τόσα που το αυτί μου δεν ιδρώνει εύκολα ...απλός στυγνός παρατηρητής!

Μα αυτή τη φορά μου σφίχτηκε το στομάχι ,μπορεί να ήταν και η στιγμή ,ο Ερμής μου ο ανάδρομος που μου ανακάτεψε τα συναισθήματα μα αυτό το "Άγος" της πλατείας Συντάγματος με τα πλήθη να συνωστίζονται για μια σακούλα κρεμμύδια δεν θα το ξεχάσω εύκολα.

Μα τι συνέβη στους ανθρώπους μου;Τι μας κάνανε οι αχρείοι;Πώς μας καταντήσανε έτσι;

'Αγος = μίασμα ,κατάρα ,οργή Θεού στο οποίο υποκείμενα δεν είναι μόνο άτομα αλλά και πόλεις και κράτη ολόκληρα που συνέβηκε να μιανθούν από εγκλήματα ομάδας πολιτών ή των Αρχών.(Βικιπαίδεια)
Μα όπως γνωρίζουμε ή μας πληροφορεί η βικιπαίδεια το "Άγος" ξεπλένονταν με τιμωρία των ενόχων ,αρκεί να τους βρεις.
Εδώ τους έχουμε στο πιάτο ,τους τρώμε κάθε μέρα στην μούρη και αντί να τους τιμωρήσουμε τους αναθέσαμε και την "κάθαρση" που ακολουθεί το "Άγος".

Αγανάκτησα ...δεν περιγράφω άλλο!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: