Δευτέρα, Ιουλίου 19, 2010

What next?

What next?Αυτό αναρωτήθηκα όταν έμαθα για την δολοφονία του Γκιόλια ,αφού μου πέρασαν από το νού σενάρια επι σεναρίων ...εξάλλου όλοι αυτό κάναμε σήμερα!

Μπορεί να έχω κατα το παρελθόν αμφισβητήσει πολλάκις τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούν κάποιοι το νέο μέσο ,μεταξύ αυτών και ο εκλειπών.Αυτό όμως δεν μου αφαιρεί το δικαίωμα στην θλίψη για τον χαμό ενός νέου ανθρώπου ,πόσο μάλλον για κάποιον που γνώριζα έστω και εξ αποστάσεως.

Αυτό που με προβληματίζει όμως είναι το μετά ,όταν θα ενορχηστρωθεί η επίθεση ενάντια στα blogs και σε όποια μορφή ελεύθερης έκφρασης την οποία έχουμε κατακτήσει.
Η επίθεση αυτή ασφαλώς προβλέπω οτι θα έχει σαν στόχο το μεγάλο όπλο του μέσου ...την ανωνυμία!Το δικαίωμα του καθενός να λέει την άποψή του χωρίς να κινδυνεύει από οποιασδήποτε μορφή εξουσίας.

Ξέρω ,ξερω θα μου πούν κάποιοι "...μα ο κάθε αλήτης θα μπορεί κτλ..." ,ναι ,ο κάθε "αλήτης" θα μπορεί να λέει οτι θέλει όπως και ο κάθε "υγιής" θα μπορεί να τον αγνοεί.

Τώρα ο κάθε πικραμένος θα μπορεί να επιτίθεται στην ανωνυμία των blogs χωρίς αναστολές ,ο φίλος μου ο Δένδιας θα αγορεύσει για άλλη μια φορά εναντίων τους ,εμείς θα ξανακάνουμε μερικές μέρες χωρίς posts ,αλλά ευτυχώς όσο η μαμά google κρατάει θερμοπύλες εμείς θα συνεχίσουμε να γράφουμε ασύδοτα ελεύθεροι ότι μας κατέβει!

Δεν υπάρχουν σχόλια: