Κυριακή, Νοεμβρίου 23, 2008

Multirama ...συνέχεια...!

Σε συνέχεια του προηγούμενου post ,ακολουθεί η mail-απάντηση απο την Multirama...


Αξιότιμη Κυρία/ε -----------------

Με την παρούσα επιστολή θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι κατά το πολύ μικρό χρονικό διάστημα μεταξύ της 22:00 μ.μ. της 18/11/2008 και της 07:00 π.μ. της 19/11/2008, σημειώθηκαν, δυστυχώς,εσφαλμένες τιμές σε συγκεκριμένους κωδικούς προϊόντων, λόγω τεχνικού προβλήματος.

Το τεχνικό αυτό πρόβλημα αποκαταστάθηκε νωρίς το πρωί της 19/11/2008 οπότε και έκτοτε οι αναρτώμενες τιμές στο site της Multirama ήταν και πάλι οι σωστές και ισχύουσες.

Η εταιρία Multirama επιδιώκοντας την ελαχιστοποίηση της ταλαιπωρίας όσων προέβησαν σε παραγγελία κατά το ως άνω ελάχιστο χρονικό διάστημα που παρουσιάστηκε το ως άνω τεχνικό πρόβλημα, ενημέρωσε αμέσως τηλεφωνικά για το πρόβλημα και προέβη στην ακύρωση των εκκρεμών παραγγελιών που είχαν γίνει με βάση τις ως άνω εσφαλμένες τιμές, μεταξύ των οποίων και την δική σας. Καθώς ο τρόπος πληρωμής ήταν αντικαταβολή ή πληρωμή σε κατάστημα μας, δεν προκύπτει καμία δέσμευση χρημάτων από μέρους μας για τις παραγγελίες αυτές.

Oι συνεργάτες του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών θα είναι στη διάθεση σας για να σας παράσχουν οποιαδήποτε περαιτέρω σχετική πληροφορία / διευκρίνιση σας καθώς και για να σας εξυπηρετήσουν για την περίπτωση που επιθυμείτε να πραγματοποιήσετε εκ νέου την αγορά του/των προϊόντος/ντων με τις ορθές τους πλέον τιμές. Τα τηλέφωνα με τα οποία μπορείτε να επικοινωνήσετε είναι το 801 11 15000.

Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας και ζητάμε συγνώμη για οποιαδήποτε αναστάτωση τυχόν σας έχει προκληθεί άθελά μας, λόγω του ανωτέρω προσωρινού τεχνικού προβλήματος. Θα είναι τιμή και χαρά μας να σας καλωσορίσουμε ξανά είτε σε κάποιο από τα 78 καταστήματα που διαθέτει σήμερα η αλυσίδα Multirama στην ελληνική αγορά είτε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα www.multirma.gr.

Με ιδιαίτερη τιμή,

Μάριος Τέμπος

Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών



Είπα και εγώ σιγά μην αναγνωρίσουν το λάθος τους!

Αν όμως εγώ έκανα λάθος ,βρε αδερφέ , και παράγγελνα άλλη τηλεόραση απο αυτήν που ήθελα θα αναγνώριζαν το λάθος μου και θα μου έστελναν την σωστή?


Δεν υπάρχουν σχόλια: