Πέμπτη, Απριλίου 05, 2007

Το "Adagio".....

Μίλησα στο προηγούμενο post ,για την ατμόσφαιρα που δημιουργείται την Μεγάλη Παρασκευή ,με αιχμη αυτής το περίφημο Adagio του Albinoni .

Το συγκεκριμένο αυτό κομμάτι ,παίζεται μόνο την Μεγάλη Παρασκευή και μόνο από την "Παλιά" (την "κόκκινη") .

Είναι ένα γνωστό Adagio ,το οποίο σου προκαλεί δέος και συγκίνηση ,είναι ένα καταπληκτικό κομμάτι και το ανεβάζω παρακάτω.
Προτείνω να το ακούσετε ΟΛΟΚΛΗΡΟ ,να δώσετε έμφαση στα βιολιά καθώς και στις διακυμάνσεις της εντάσεώς του ,ειδικά προς το μέσο της αναπαραγωγής ,οι οποίες είναι ΚΑ-ΤΑ-ΠΛΗ-ΚΤΙ-ΚΕΣ!!!!


Αυξήστε και την ένταση των ηχείων ,είναι καλλίτερα!
Tomaso albinoni , ...

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Θα ήμουν πολύ παράνομη αν σας ζητούσα να μου το στείλετε με mail κύριε Φιλαλήθη μου; (εδώ ο πληθυντικός κρύβει γυναικεία μαλαγανιά:-)

Φιλαλήθης είπε...

Αυτά τα ελατώματά μου!
Πάντα υποκύπτω στην γυναικεία μαλαγανιά!
Πολύ ευχαρίστως ωραιωτάτη μου κυρία!

cyrus είπε...

Η καλή μουσική μόνο δυνατά πρέπει να ακούγεται...

annamaria είπε...

Πραγματι ειναι υπεροχο!
Καλη Ανασταση και Καλο Πασχα να εχεις μαζι με την οικογενεια σου και ολους οσους αγαπας και σ αγαπουν!

Spyros Vlahos είπε...

Σου προξενεί δέος το Adagio όταν το παίζει η κόκκινη. Τόσα τύμπανα και γρανκάσσες, τόσες τούμπες και όμποε. Και το Λιστόν μωβ.
Άσε, όποιος δεν τά 'ζησε έχει χάσει τη μισή ζωή του