Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 19, 2014

Παράνοιας ...Επίσκεψις!

Μετά τον σάλο που προκλήθηκε από ένα αθώο αστείο ,μου ήρθε στο μυαλό μια άλλη περίπτωση διαδικτυακής τρέλας στην οποία είχα λάβει και εγώ μέρος ,με τον τρόπο μου βέβαια.

Ήταν η περιβόητη υπόθεση Τσιπρόπουλου ,όταν πριν κάμποσα χρόνια ο Αντώνης Τσιπρόπουλος συνελήφθη ο καημένος επειδή συντηρούσε ένα RSS feader ,ένα site δηλαδή που μάζευε αυτόματα τους τίτλους των blogs ,και τους ανέβαζε προς χρήση για όποιον δεν ήθελε να ψάχνει από blog σε blog ,κάτι σαν τα περιεχόμενα των βιβλίων να φανταστείτε.
Κάτι ανάλογο συμβαίνει σήμερα με πολλά RSS feaders ,όπως π.χ. είναι και το  http://greekbloggers.com/ .

Τότε είχε κάνει καταγγελία ο γνωστός τηλεσαβουροπώλης ,Γέροντας ,+Ευλόγησον+ και επειδή τα σαΐνια της δίωξης δεν έβρισκαν τον κάτοχο των blogs και ειδικά τον Funell  ,θεώρησαν σωστό να συλλάβουν τον κάτοχο ενός RSS feader και συγκεκριμένα τον Αντώνη Τσιπρόπουλο.

Τι και αν χτυπιόταν ο άνθρωπος στους κρύους δικαστές ,τι και αν έλεγε το αυτονόητο στις αρχές ,τι και αν προσπαθούσε να τους αποδείξει ο,τι δεν είναι ελέφαντας αλλά άνθρωπος ,αυτοί όχι μόνο ισχυρίζονταν ο,τι όντως είναι ,του έδειχναν και την...προβοσκίδα του κιόλας!

Συμπέρασμα ,όπως έλεγε και ο παππούς μου ο συχωρεμένος ,"μην τα βάζεις ποτέ με έναν βλάκα ,θα σε ρίξει στο επίπεδό του και θα σε νικήσει λόγω πείρας".
Με την βλακεία δεν είναι δυνατόν να τα βάλει ένας λογικός άνθρωπος ,θα συντριβεί ,θα εξαφανιστεί και θα εξαερωθεί ,τέτοια είναι η δύναμή της αγαπητοί μου!
Καλή σας μέρα!   


Δεν υπάρχουν σχόλια: