Τετάρτη, Μαΐου 02, 2012

Τι θα Ψηφίσει ο Φιλαλήθης την Κυριακή;

Το παραμύθι με τον γυμνό βασιλιά ,το ξέρεις;Τριγυρνούσε ολόγυμνος και καμάρωνε μόνο και μόνο επειδή οι αυλοκόλακές του τον είχαν πείσει οτι "αυτά τα ρούχα" που τάχα φορούσε ήταν υπέροχα ,το θυμήθηκες τώρα ...ε;
Ε! έτσι και εμείς την έχουμε πατήσει με δαύτους ...μας έχουν πείσει ότι δεν γίνεται να μας κυβερνήσει άλλος πλην αυτών! Περπατάμε ξεβράκωτοι νομίζοντας ότι κρυώνουμε λόγω υπέρψυξης του πλανήτη (η υπερθέρμανση είναι απλώς συνομωσίες) χωρίς να κάνουμε καν το αυτονόητο...να κοιτάξουμε απλώς έναν καθρέφτη!
Εγώ ,λοιπόν ,ως λάτρης της γαμημένης κοινής λογικής ,θα κοιτάξω τον γαμημένο καθρέφτη και θα δω πως τελικά είμαι γυμνός  ,πως τελικά υπάρχουν και άλλες επιλογές ψήφου ,πως Σωτήρας μου είναι αυτός που θα πω εγώ και όχι αυτός που θα μου πουν(ή δεν θα μου πουν) οι δημιογράφοι και τα ΜΜΕ ...όχι ρε μάγκα ,υπάρχει και άλλος τρόπος επιλογής ψήφου...Η ΓΑΜΗΜΕΝΗ ΚΟΙΝΗ ΛΟΓΙΚΗ!
Γιατί δηλαδή θα πρέπει να ψηφίσω άλλον ,εκτός από αυτόν που συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΩΣ μαζί του;
Επειδή δεν έχει πιθανότητες να βγει και έτσι δεν θα έχω πρόσβαση στην εξουσία;Oχι και πάλι όχι ,αυτήν την φορά δεν θα τους κάνω την χάρη ...δεν θα ψηφίσω ούτε καν κατά συνείδηση...θα ψηφίσω ρωτώντας την κοινή λογική που αν θέλεις να μάθεις η απάντηση που έδωσε ,τουλάχιστον εμένα ,είναι ...Τζήμερος!!!
Ναι λοιπόν ,θα ψηφίσω αυτόν το τύπο ο οποίος με βρίσκει απολύτως σύμφωνο....σε όλα όμως!!!
Δημιουργία Ξανά ,λέγεται το κόμμα αυτού του απίθανου τύπου τον οποίο δηλώνω δημόσια και ως φιλαλήθης ,ότι θα ψηφίσω!!!




Δεν υπάρχουν σχόλια: