Τετάρτη, Ιουνίου 23, 2010

Ο Υπαρχηγός που με...Ξέσκισε!!!

Μετά μεγάλης έκπληξης αλλά και λύπης μου ,έπεσα εντελώς τυχαία καθώς σερφάριζα αμέριμνος ,σε ένα πρόσωπο που είχα ευχηθεί κάποτε να μη ξαναδώ ποτέ στα μάτια μου.

Δυστυχώς αυτό συνέβει τώρα και ομολογώ οτι τα συναισθήματα μου είναι ανάμεικτα ,αγανάκτηση ,θυμός ,απελπισία ,αηδία δεν ξέρω να πώ!

Πρόκειται για έναν άνθρωπο τον οποίο είχα κάποτε κυβερνήτη σε κάποιο καράβι στο οποίο υπηρέτησα με υπομονή -είναι αλήθεια- την θητεία μου κανονικά όπως όφειλα στην πατρίδα.

Παιδί τότε 18 χρονών με ευθύνες τεράστιες για την ηλικία μου -ως έφεδρος υπαξιωματικός του Π.Ν.- έπεσα σε αυτόν τον άνθρωπο ο οποίος φρόντησε να γίνει η θητεία η δική μου αλλά και των υπόλοιπων κόλαση!

Ίσως αν υπήρχε τότε το διαδίκτυο τύποι σαν και λόγου του να μην τολμούσαν να συμπεριφέρονταν έτσι ,αλλά να που τα πράγματα αλλάζουν κάποτε "καπετάνιε"!!!

Ίσως και να βρώ τον μπελά μου με αυτά που γράφω αφού ο άνθρωπος αυτός κατάφερε να γίνει υπαρχηγός του στόλου ,τίτλος τιμής μεγάλος -είναι η αλήθεια- ο οποίος αξίζει μόνον σε ικανούς.

Ίσως πάλι να συνέβη ότι συμβαίνει σε πολλούς ανθρώπους ...να έχει αλλάξει προς το καλλίτερο ,πράγμα το οποίο θα το ευχόμουν από καρδιάς ,πλήν όμως δεν μπορώ να μήν καταθέσω τα συναισθήματά μου τα οποία είναι αληθινά!

Ελπίζω να συμβαίνει το τελευταίο Κύριε Πάνο Ευσταθίου ..."κύριε κυβερνήτα"!!!

2 σχόλια:

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΖΕΜΟΣ είπε...

ΕΥΤΥΧΩΣ ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΥ ΜΟΛΙΣ ΗΡΘΑ ΕΓΩ ΣΤΟ ΚΑΡΑΒΙ,ΕΙΧΕ ΠΑΡΕΙ ΜΕΤΑΘΕΣΗ ΕΤΣΙ?

Φιλαλήθης είπε...

Ναί Τζίμη,είσαι τυχερός γιατί μετά από αυτόν ήρθε το καλύτερο παιδί του στόλου ο Βολάνης. Η μέρα με την νύχτα ένα πράμα....όταν έγραψα αυτό το post ήταν ακόμα υπαρχηγός μετά είδα ότι έγινε και αρχηγός στόλου ,τι να πω...πάντως κάποιος τυχαίος για αρχηγός δεν γίνεται, τότε αν θυμάσαι είχαμε τον Λυμπέρη αρχηγό, μορφή ο άνθρωπος που πήγαν τα λαμόγια οι πολιτικοί με πρώτον τον Πάγκαλο να τον βγάλουν προδότη τότε με τα ίμια...ας ρώταγαν εμάς γιαυτον τον τύπο να τους πούμε...