Τρίτη, Δεκεμβρίου 29, 2009

Τι Βρίσκει Κανείς Ψάχνοντας.....

Ψάχνοντας ανακάλυψα κάτι -τουλάχιστον για εμένα- συγκλονιστικό!

Ο λόγος για ένα τμήμα της e-bibliothiki.blogspot.com που αναφέρεται στα αναγνωστικά της ελλάδας ,κάτι το οποίο αγνοούσα.
Εντυπωσιάστηκα τόσο που την χάζεψα αρκετή ώρα.Ενσωματώνει όλα τα αναγνωστικά της ελλάδας από το 1936.

Και όχι μόνον αυτό αλλά τα παρέχει και σε μορφή pdf στο rapidshare για όποιον τα θέλει.
Και όχι μόνον αυτό αλλά τα παρέχει τόσο στην προτότυπη! μορφή τους ,όσο και σε μορφή κειμένου ώστε να μπορείς να αντιγραφεπικολλήσεις ότι θέλήσεις!!!

Τι κρίμα αλήθεια να θέλουν κάποιοι να καταστρέψουν τέτοια δουλειά!

Βρήκα ακόμη και ένα αναγνωστικό που είχε πέσει στα χέρια μου κάπου στο κατώι του παππού μου όταν ακόμη δεν γνώριζα ανάγνωση ,αλλά αυτά τα σκίτσα με την χαρακτηριστική υφή δεν ξεχνιούνται ποτέ...να μερικά....

















Βέβαια ,δεν υπάρχει τίποτα από όλα αυτά αφού στα επιδέξεια χέρια μου έγιναν ,μαζί με κάτι αρχαίους δίσκους γραμμοφώνου ,καπνός.

Αφού τα ...."ξεσκονήσω¨ θα επανέλθω με τις εντυπώσεις.....

6 σχόλια:

Rodia είπε...

Πολυ ενδιαφερον ποστ Φιλαληθη, συγχαρητηρια για τη διαδικτυακη ανασκαφη και... Καλη Χρονια!:))

Ανώνυμος είπε...

Ωραίο το μπλόγκιον. Η φωτο όμως του παπά
δεξιά έχει καμμιά σχέση με την φιλαληθίαν;;
Τα σέβη μου

Φιλαλήθης είπε...

Καμίαν απολύτως εν διοί αδελφέ!
Αν είσθε του Γιανναρά θα ελυπηθήτε εις ετέρα περίπτωσιν θα ξαναρθείτε!

Ανώνυμος είπε...

Του Ροϊδη φίλος είμαι αυτάδελφε.
Δεν εξηγείς όμως την του σεβάσμιου δέσποτα θέσιν στο μπλόγκιον σου.
Η φιγούρα συνειρμικά οδηγεί σε άλλους ουρανούς.Βλέπω ότι ομιλείτε
και την αρχαϊζουσα λίαν καλώς.
Τα σέβη μου.

Φιλαλήθης είπε...

Α του Ροίδος...εξαίρετος νέος και με ήθος ,τον...παρακολουθώ!!
H θέσις του δέσποτα είναι η όπως την κοιτάζεις δεξιά.Αλλά θα τύχει μετεγγραφής καθ'ότη οι περίεργοι συνειρμοί με ανατριχιάζουν!
Όσο δια την αρχαίζουσαν ...έχω τύχει ιδιαιτέρων και ταχυρύθμων μαθημάτων υπό του μέγα διδασκάλου και ευπατρίδου λουκανικοπώλεως από την αλλοδαπήν και αρχιπεταλωτή κενταύρων κου Polse (κατά κόσμον polsemanen)!

Ανώνυμος είπε...

Συνπατριώτα ευχαριστώ τα μέγιστα για την απόσυρσιν του γέροντος παπαδίσκου.
Στο τέλος της βδομάδας αφίκνίομαι
στην ιστορική νήσον. Ελπίζω να κάνει καιρούς ηλιόλουστους για να κάτσω λίγο στου Ζήσιμου.
Τα σέβη μου και πάντα στην διάθέσή σου.