Τρίτη, Φεβρουαρίου 03, 2009

Περί Ισότητας στην Ε.Ε. και Πράσινα Άλογα...!!!


Πολύς ντόρος γίνεται για την ισοπολιτεία στην Ευρωπαική Ένωση και για το περίφημο Ευρωπαικό κεκτημένο όσο αφορά την ισότητα μεταξύ των μελών της.

Σαχλαμάρες! Ουδέποτε υπήρξε και ουδέποτε θα υπάρξει αν και εφόσον διακυβεύονται τα αγγλοσαξωνικά συμφέροντα!
Ερωτώ τον εαυτό μου κάποιες φορές τι είδους ισότητα έχω εγώ με τον Βέλγο ή τον Λουξεμβούργειο ή ακόμα και με τον Πορτογάλο από τη στιγμή που εγώ πληρώνω ένα σεβαστό ποσοστό του ΑΕΠ μου για εξοπλισμούς το οποίο μεταφράζεται σε αρκετά δις ευρώ.

Τα χρήματα αυτά θα μπορούσαν να μου δωθούν ως κοινονική πολιτική οταν μείνω άνεργος ,να μου δωθούν για να μπορέσω να κάνω διακοπές αν δεν έχω ,όπως συμβαίνει με τους Ολλανδούς πχ. και όχι να αγοράζω άχρηστα υποβρύχια που γέρνουν και ελατωματικά τανκ.

Οι χαρτογιακάδες της Ε.Ε. δεν φείδονται να μοιράζουν πρόστιμα επειδή η πολιτεία ενίσχυσε την Ολυμπιακή Αεροπορεία ενώ "ποιεί την νύσαν" και βγάνει τον σκασμό όταν δείνει δις ευρώπουλα στην boing και στην Εurofighter για την αγορά πολεμικών αεροσκαφών.
Μιλάνε ακόμα και για την κατάργηση του άβατου του Άγιου Όρους ,οι ανόητοι φράγκοι ,την στιγμή που υπάρχει άβατο στην ισότητα μεταξύ των πολιτών.

Ήρθε ο Αλμούνιας να μας βάλει περιορισμούς στα έξοδά μας και στην κοινωνική πολιτική ενώ για περιορισμούς στους εξοπλισμούς ούτε κουβέντα....

Απο την άλλη ,θέλουν την Τουρκιά στην Ευρώπη...και ποιός θα αγοράζει τα Εurofighters και τα υποβρύχια ρε κορόιδα Τούρκοι;

Γιαυτό λέω ,τι ισότητα και πράσινα άλογα;
Ας στοιχιστούμε μεταξύ των έτερων 25 ,να δούμε σε ποιά θέση θα μπούμε!!!

ΥΓ.Θα το έστελνα και στην Ευρ. Επ. αν η μετάφραση μου στα αγγλικά ήταν η ενδεδειγμένη!
οπότε...όποιος πιστός ας προσέλθει.....!!!






Δεν υπάρχουν σχόλια: