Πέμπτη, Ιουνίου 19, 2008

Summertime...Τhere's a Νothin' Can Harm you...Ναι ,Ναί ,Ναί!!!


Παράξενη μέρα ...
...φτάνοντας σπίτι και περπατώντας στον κήπο ,μου μύρισε νύχτα ...παράξενο συναίσθημα αλλά μαζί με την μυρωδιά της νύχτας ,που την κουβαλάω από παιδί ,πάει πακέτο και το φεγγάρι...έτσι ασυναίσθητα και εντελώς μηχανικά ο σβέρκος μου έγειρε πρός τα πίσω και κοίταξα το φεγγάρι για κάμποσα λεπτά...

Το φεγγάρι βεβαίως έχει και γεύση -το ξέρουν όλα τα παιδιά άλλωστε-...γεύση από πατάτες τηγανητές ,γεύση από καρπούζι και χώμα νοτεμένο...
...και αφού τώρα ούτε γεύση έχω μα ούτε και όσφρηση ,ταλαιπωρώ το νου μου να ξαθάψει αυτές τις θύμησες ...
...και το κατάφερα ρε φίλε ,το κατάφερα!...
Ο Gershwin να'ναι καλά η Ella και ο Louis ,έβαλε το χεράκι του και ο Jack o Daniels και κοιτώντας το φεγγάρι από το παράθυρο........summertime , and the livin' is easy..............

Summertime
Summertime, and the livin' is easy
Fish are jumpin' and the cotton is high
Oh! Your Daddy's rich and your Ma is good lookin'
So, hush little baby, don't you cry . . .

One of these mornin's you're gonna rise up singin'
Then you'll spread your wings, and you'll take to the sky
But 'till that mornin' there's a nothin' can harm you,
with Daddy and Mammy standin' by . . .

But 'till that mornin' there's a nothin' can harm you,
with Daddy and Mammy standin' by . . .

Music by George Gershwin
with lyrics by Ira Gershwin and Du Bose Heyward, 1933

2 σχόλια:

Spyros Vlahos είπε...

Χαίρομαι νά 'ναι ο κόσμος ευτυχισμένος. (λούστηκα και το "μαλάκα μου" αλλά δεν με πείραξε διόλου διότι ένοιωσα την ευτυχία σου).

Άλλο τώρα : αληθεύει αυτό που λες στην προηγούμενη ανάρτησή σου;

Agobooks είπε...

Καλό Σαββατοκύριακο, Φιλαλήθη μου!